Gazdasági és menedzsment tanácsadás

MARKETING ÉS REKLÁMOZÁSI STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

A marketing több, mint puszta reklámozás! A vállalat fogyasztó-orientáltságát fejezi ki, amelyet legjobban úgy tehet meg, ha megismeri a fogyasztói igényeket. Ehhez elvégezzük a szükséges kutatásokat, felméréseket. Az eredményeket összevetjük a vállalat céljaival, sajátosságaival és így alkotjuk meg az optimális javaslatot stratégia kialakítására és működtetésére kialakítására. A teljes folyamatot audit kíséri végig és a kapcsolódó mérőszámok, mérési módszerek és mutatószámok kialakítása lehetővé teszi a későbbi monitoringot is.

PIACKUTATÁS ÉS PIACRALÉPÉSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA

Termékünk fejlesztése, új piacra belépés előtt vagy akár egy új termék kifejlesztésé előtt is szükségünk lehet piackutatásra. Széleskörűben lehetővé tesszük a megbízóink igényei szerint az online és offline adatgyűjtést, és adatfeldolgozást. A kérdőívek kialakításától, az elemzésig tudjuk menedzselni a folyamatot. A feladatokra dedikált, széleskörben elismert szoftvereket és elemzési módszertanokat alkalmazunk (Qualtrics, SPSS, stb.). Számításaink logikailag ellenőrzöttek, valamint statisztikai alapelveknek megfelelőek minden esetben.

VEVŐI ISMERTSÉG ÉS ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS KÉSZÍTÉSE

A vállalkozásunkról és márkánkról kialakult kép nem mindig az, amelyet mi gondolunk. Célszerű minél többet megtudni jelenlegi és jövőbeli vevőinkről, megcélzandó célcsoportunkról. A jó vevő az elégedett vevő, de a legrosszabb nem az, aki panaszkodik, hanem az, akiről nem tudjuk hogy elégedetlen, hisz így nem tudunk javítani a helyzeten. Széles módszertani portfoliónkkal bármilyen vevői felmérési igényt ki tudunk elégíteni. Hiszünk abban, hogy vállalkozásunk csak akkor lehet sikeres, ha maximalizáljuk a fogyasztói értéket és mindent megteszünk azért, hogy vevőin elégedettek legyenek. Ez az egész folyamat a megismerésükkel kezdődik.

TERMÉK,- ÉS SZOLGÁLTATÁS-TULAJDONSÁGOK FEJLESZTÉS

Amennyiben sikerült megismerni a vevők látens és látható igényeit, akkor tudunk igazán hatékonyan termék és/vagy szolgáltatás-tulajdonságokat fejleszteni. Fel kell mérni, hogy mely funkciók módosítása vagy beépítése hozhatja a legnagyobb sikereket a fejlesztés során, valamint annak milyen egyéb pozitív és negatív vonzata van. Az ötletek generálásától az értékajánlatig nagyon hosszú út vezet, melyen szolgáltatásunkkal segítünk gördülékenyen végig haladni!

MÁRKAMENEDZSMENT ÉS MÁRKAÉPÍTÉSEI TANÁCSADÁS

Egy cég, egy tulajdonos, egy márka és egy termék gyakran külön életet él, de van hogy összeforr. Különböző helyezetekben az optimális állapot is igen különböző lehet. Szolgáltatásunkkal segítünk meghatározni, hogy jelenleg vállalatában ezek mennyire helyezkednek el optimális helyzetben, illetve az elmozdulási stratégiákat kidolgozzuk. Új termék esetén megvizsgáljuk, hogy azt miként célszerű elhelyezni a portfólióban, valamint a teljes folyamat menedzsmentjét és nyomonkövetését megtervezzük.

ARCULAT, DIZÁJN ÉS MEGJELENÉS

Cégünk a modernkor elvárásainak megfelelően kialakítja a termékéhez és vállalati imázshoz legjobban illeszkedő online és offline arculatot. A mai felgyorsult világban már képekhez és színekhez vagyunk szokva. Ha ez nincs összhangban az arculatunkban, akkor a vevői élmény nem maximális és a vállalatunk presztízse is elmarad az ideális értéktől. A vizuális kommunikáció legalább annyira fontos, mint a jó termék!

HŰSÉGPROGRAMOK ÉS VEVŐI KAPCSOLATTARTÁSI RENDSZEREK KIALAKÍTÁSA

Amikor egy vállalat megszerez egy vevőt, annak valamilyen fogyasztói igényét kielégíti, akkor jó úton jár. Igazán jól viszont akkor jár, ha ezen az úton újra és újra találkozik a vevővel. Cégünk segít kialakítani a vevői kapcsolattartás platformját, mely megfelel az aktuális GDPR és egyéb adatvédelmi szabályoknak, valamint illeszkedik a vállalat kereteihez. A megtartás néha nehezebben megy, ekkor kell bevetni a nagyágyúkat: hűségprogramok. De milyen is legyen? Hogy jutalmazzam úgy a vevőt, hogy én se járjak rosszul és ő is örüljön? Az ebben történő eligazodás során is sok segítségre számíthat tőlünk!

KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA, TELJESKÖRŰ AUDITTAL

Egy cég, egy tulajdonos, egy márka és egy termék gyakran külön életet él, de van hogy összeforr. Különböző helyezetekben az optimális állapot is igen különböző lehet. Szolgáltatásunkkal segítünk meghatározni, hogy jelenleg vállalatában ezek mennyire helyezkednek el optimális helyzetben, illetve az elmozdulási stratégiákat kidolgozzuk. Új termék esetén megvizsgáljuk, hogy azt miként célszerű elhelyezni a portfólióban, valamint a teljes folyamat menedzsmentjét és nyomonkövetését megtervezzük.

ÁRELEMZÉS, ÁRPOLITIKA FELÜLVIZSGÁLATA

Termékeink és szolgáltatásainak árát nehéz meghatározni. Ha túl olcsón adom, profitot vesztek, ha túl drágán, akkor pedig lehet, hogy vevőt és akkor is csökken a profitom. Segítünk ebben eligazodni, hisz rengeteg módszertan áll rendelkezésre az árak beállítására és tesztelésére. Vizsgálunk iparági, versenytársi árakat, vagy akár fogyasztói felmérés alapján is végzünk piackutatást. A funkció alapú árazás és sok más árpolitika sem ismeretlen számunkra. Termékére, vagy termékcsoportjaira segítünk megtalálni az optimális árazási algoritmust, legyen szó széria vagy egyedi termékről. Az árpolitika további fontos eleme az árváltozás gyakoriságának, irányának és mértékének kijelölése, melyben szintén támaszkodhat szaktudásunkra.

FENNTARTHATÓSÁGI ÉS CSR TANÁCSADÁS

Napjainkban egyre fontosabb a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás. Sajnos gyakran megbélyegzik a vállalatokat, hogy bármely társadalmi felelősségvállalási akciójuk csupán egyfajta erőltetett. Ez könnyen előfordulhat, ha a CSR tevekénység nem illeszkedik a vállalat stratégiájába, és nincs összhangban a kommunikációjával. Szolgáltatásunkkal segítünk, hogy vállalatát hiteles módon mozdítsa az Önöknek fontos társadalmi célok támogatása felé.

GENERÁCIÓVÁLTÁS

Egy vállalat életében nem csak az elindulás eredményez új és nehéz helyzetet a tulajdonosok számára. A sikeresen működő vállalatok vezetői előbb – utóbb háttérbe vonulnak és ezt a lehető legkörültekintőbben kell megtenni! A generációváltásra legjobb akkor felkészülni, amikor még egyáltalán nem tűnik aktuális kérdésnek. A rosszul menedzselt folyamat rengeteg konfliktust hordoz magában, melyek akár elkerülhetők is lehetnek! Cégünk segít betekintést nyerni a folyamatba, és tanácsadásával végigkíséri a megbízóit a sikerekhez vezető úton.

EGYÉB TANÁCSADÁSI SZOLGÁLTATÁSOK

Kollégáink és partnereink számos területen rendelkeznek tapasztalattal, így könnyen előfordulhat, hogy ha nem is látott megoldást a problémájára a listán, mi akkor is tudunk segíteni! Nyitottak vagyunk üzleti, gazdasági, menedzsment tanácsadásra, valamint projektek tervezésére, menedzselésére, akár portfolió menedzsment szinten. A marketing teljes spektrumát képesek szakértőink lefedni. Jelentős tapasztalataink vannak munkaerőpiaci és makrogazdasági kutatásokban, valamint városfejlesztési, vidékfejlesztési és településmarkering területen. Szakembereink között egyetemi oktatók is jelen vannak az ország számos neves intézményéből, így valószínűleg képzési igényeit is ki tudjuk elégíteni.